diumenge, 7 de juny del 2009

Cara o creu

Avui es diumenge i toca anar a votar . Fa un dia preciós i tinc la platja just al davant de casa. El dilema està servit. Trec un euro per a llançar-lo a l’aire, però quan el tinc a la mà i veig aquest símbol de la unió europea, amb el mapa, els estels (sort que no és aquell en el que surt el Joan Carles, això m’hagués tirat endarrere), dons el meu esperit ciutadà pot més que les ànsies de bronzejar-me... així que cap allà me n’hi vaig. Encara tindré temps de platja a la tarda. Au idò! Que guanyi el millor.

7 comentaris:

Assumpta ha dit...

Què bonica és aquesta expressió tan mallorquina: "idò" :-)

Jo també he anat a votar... diferent que tú, clar jejeje ;-))

Angle ha dit...

Mai he sabut com traduir "idò" al català peninsular.."Au idò" seria com el "venga pues" en castellà. Ja suposo que no em votat el mateix ni que mai hoa farem, per descomptat, jajaja.. bé vaig a veure si donen el primers resultats :)

Assumpta ha dit...

Jo diria "Som-hi, doncs!!" (però el corrector de català del Word em diu que "Som-hi" és incorrecte (cosa que dubto, perquè aquest corrector fa cada pifia!!... però, clar, ja em fa dubtar jeje)

Bon dia!! (per quan ho llegeixis jeje)

Angle ha dit...

Bon dia :)
"Som-hi, doncs" seria una de les acepcions, sí.

Al final no han guanyat ni els teus (és clar) ni els meus (es veia venir) :)

Carmencita ha dit...

Que no es por no comentar eh? pero no hablo tu idioma, sólo he entendido qu es día de votaciones y que gane el mejor no? pues eso... estamos de acuerdo.
Yo siempre digo que la pluralidad nos enriquece, pero a mí me has jorabado, me gusta leerte y lo malo es que no puedo, jajajajjaaja.Bueno Angle, un beso, espera....petonets!!!!!!! !ay!

Angle ha dit...

Ay Carmen, es que pràcticamente eras la única que me visitaba en el otro lado... sigue ahí, pero un poco aparcado, en espera de mejores tiempos. De todas formas, aún estoy montando éste y como en otro blog que visito mi idea es que la primera entrada sea la traducción al castellano :)... y no te gustaría aprender catalán? yo te doy clases jajaja... Mira, ojalá llegue el día en que en cada comunidad autónoma sea obligatoria la enseñanza de otra lengua de España... Lo de "petonets" estupendo y sí, el sentido general era ese, el dilema de playa o de ir a votar... besos :)

createforumsfree ha dit...

If you want to attract attention to your writing, you can start your articles with a quote. Make sure
the quote relates to what you are writing about. In addition, you can use questions or facts to get
people to read your work and visit your website.
Abogados en EspañaSmall Business Web Designer